گزارش تبلیغاتی چیست؟ گزارش تاثیر بر سئو سایت و برندسازی
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


با افزایش رقابت بین شرکت ها، استفاده از گزارش های تبلیغاتی بهترین راه برای جذب مشتریان جدید، افزایش آگاهی محصول و بهبود نتایج موتورهای جستجو در نظر گرفته می شود. گزارش شما که قبلاً عمدتاً شامل انتشار تبلیغات در نشریات چاپی مانند روزنامه‌ها و مجلات می‌شد، اکنون به رسانه‌های دیجیتال مانند سایت‌ها و وب‌سایت‌های خبری بزرگ گسترش یافته است.

گذار از رسانه های سنتی به رسانه های دیجیتال به مردم اجازه می دهد تا به سرعت و به طور گسترده به مردم دسترسی پیدا کنند و تأثیر قابل توجهی بر بازار مشاغل دارد.

در این مقاله به طور کامل به معرفی مفهوم رپورتاژ تبلیغات می پردازیم و به چند سوال اساسی در مورد آن پاسخ می دهیم. به تاسمینو بپیوندید.

رپورتاژ تبلیغات چیست؟ مصاحبه یعنی چی؟ خرید رپورتاژ آگهی از سایت دستی بر ایران

گزارش گزارشی است که در وب سایت یا رسانه با هدف ارائه اطلاعات، رفع نیازهای کاربران، معرفی محصولات و خدمات، افزایش آگاهی از برند و به دست آوردن لینک های دائمی که رتبه سایت را بهبود می بخشد، ارسال می شود تبلیغاتی و کاربردی تبلیغات در واقع از زبان فرانسه آمده و به معنای گزارش تبلیغاتی است. در زبان انگلیسی به این کلمه "تبلیغات" نیز می گویند.

در این محتوا باید خدمات ارائه شده توسط برند خود را به بهترین نحو برجسته کنید تا کاربران این خدمات را بپذیرند. با قرار دادن لینک در محتوای گزارش می توانید کاربران بیشتری را به سایت خود بفرستید و از نظر گوگل اعتبار بیشتری کسب کنید. بیایید با یک مثال شروع کنیم: شما یک صاحب فروشگاه آنلاین هستید که به تازگی فعالیت خود را در وب آغاز کرده اید و می خواهید در زمینه کاری خود به رتبه های برتر گوگل برسید. برای این منظور گزارش های خبری خود را در سایت هایی با اعتبار دامنه بالا منتشر می کنید.

گوگل از عوامل مختلفی برای رتبه بندی SERP استفاده می کند. یکی از این عوامل که بسیار مهم است اعتبار دامنه سایت است. اکنون شما یک لینک از یک سایت دارای اعتبار دامنه بالا دارید. این لینک با وارد کردن گزارش شما در آن سایت پذیرفته می شود. این به گوگل می‌گوید که یک سایت با اعتبار دامنه بالا شما را تأیید کرده و به سایت شما پیوند داده است. بنابراین از نظر گوگل سایت شما یکی از مهمترین موضوعات را دارد و در نتیجه وب سایت شما به جایگاه برتر گوگل می رسد.

انتشار منظم محتوا و لینک های قوی از رسانه های قابل اعتماد، اعتبار نام دامنه سایت را افزایش می دهد. بهترین راه برای دریافت طبیعی لینک از سایت های مختلف، خرید رپورتاژ آگهی است. پس از دریافت لینک از رسانه های مختلف، گوگل به این نتیجه می رسد که سایت شما ممکن است مرجع قابل اعتمادی در آن زمینه باشد و بنابراین رتبه شما را در صفحه نتایج افزایش می دهد.

به طور کلی خرید و اجرای تبلیغات مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد که از آن جمله می توان به افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و افزایش بازدید از وب سایت های هدف اشاره کرد. علاوه بر این، انتشار گزارش در رسانه های معتبر باعث بهبود رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو می شود.

سابقه رپورتاژ آگهی

شروع استفاده از رپورتاژ تبلیغاتی در سال 1700 می باشد. اولین آگهی روزنامه در سال 1704 در ایالات متحده منتشر شد. سپس، در اوایل دهه 1800، بیلبوردها ظاهر شدند و برندها شروع به استفاده از آنها برای بیان ارزش خود کردند. سال های 1900 تا 2000 عصر طلایی گزارشگری بود. هنگامی که ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی وارد بازی شدند، تبلیغات ابعاد کاملاً جدیدی به خود گرفت و در پایان قرن بیستم، بیش از 30 درصد از جمعیت جهان از آن استفاده می کردند.

تبلیغات رادیویی در سال 1922 معرفی شد و موفقیت بزرگی داشت و به کسب و کارها اجازه داد پیشنهادات ویژه خود را مستقیماً به مصرف کنندگان ارائه دهند. تبلیغات رادیویی به دنبال تبلیغات تلویزیونی قرار گرفت و اولین تبلیغ تلویزیونی در سال 1941 ظاهر شد.

کمپانی Bulova Watch اولین آگهی تلویزیونی ده ثانیه ای خود را پخش کرد که توسط 4000 نفر در نیویورک دیده شد. با وجود محبوبیت زیاد تلویزیون و رادیو، تبلیغ‌کنندگان همچنان از تبلیغات آفلاین در روزنامه‌ها و بیلبوردها استفاده می‌کردند. سپس اینترنت آمد و راه های بیشتری برای اجرای استراتژی های تبلیغاتی ارائه کرد. اولین آگهی آنلاین در سال 1994 ایجاد شد. زمانی که تبلیغ کنندگان یک بنر تبلیغاتی ایجاد می کنند تا مشتریان را به صفحات فرود وب سایت هدایت کنند.





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: